fredag 22. april 2011

Til en venn.....For a friend...

Jeg har også laget en liten "godis" pose til ei venninne. Jeg har ikke sett henne på lenge, men vi skal nok finne på noe sammen snart. Hun er like hektet på papirpyssel som meg. ;o)


I've made a cute "goodie" bag for a friend of mine. I haven't seen her for a long time, but we hope to meet up soon. She is as hooked on paper as I am. ;o)


Jeg har brukt et mønsterpapir jeg hadde liggende. (klarer ikke huske produsent) Motivet er Sarah Kay, fargelagt med promarkers, og tekst stempel fra Storyteller. Blomster er fra Kort & Godt og Prima.


I used some paper I had lying around. Can't remember the producer. The picture is Sarah Kay, coloured with promarkers, and the text (For my Friend) is from Storyteller. Flowers from Kort & Godt and Prima.


Jeg deltar med denne hos:







Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor. ;o)


Klem



4 kommentarer:

  1. Lovely gift for your friend.
    Thanks for joining us at The Crazy Challenge this week!

    SvarSlett
  2. En lekker pose du har laget! Herlige farger og superflott malt motiv!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  3. Adorable card.
    Thanks for playing with us at the Crazy Challenge.

    SvarSlett
  4. Så flott pose du har laget til venninnen din! Jeg er sikker på at hun blir veldig glad for denne!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett