lørdag 7. april 2012

En farge bok - A colouring Book

Idag har jeg laget en farge-bok til ei herlig skrappe berte. Siden permen er kraftkartong var ikke valget med pynting så vanskelig, det måtte jo bli et av de nye Bildmålarna motivene fargelagt med Prismacolor. Today I've made a colouring book for a lovely scrapbooking friend. Since the book cover is Kraftcardboard it wasn't to difficult to choose what to do, it had to be one of the new Bildmålarna stamps coloured with Prismacolor.


Jeg har maskert med to stempler.
I've masked with two stamps this time. Isn't she a cutie?
Så herlig tekst.
I love this text: Fill days with life, not life with days.

Stamps: Bildmålarna - Little winged friend - Tulip & Rose fence
Sentiment: Kort & Godt
Papers: A book
Embellishments: Flowers from Minnehjørnet, Ribbon
Other: Masking with two stamps
Medium: Prismacolor

Jeg deltar hos/I'm entering in:

Deep Ocean Challenge Blog: #22 - Masking or use more than one stamp
Stamptacular sunday challenge: #157 - Playin' with pastels
Anything goes challenge blog: #64 - Anything goes
Papertake Weekly: Anything goes
Little Miss Muffet Challenges: #32 - Spring colors -pastels
CRAFT Challenge: #149 - Easter/Spring
Sketchy Colors: #111 - Rosa & Creme

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor.

Klem

13 kommentarer:

  1. What a beautiful creation is this!! Nice idea to make a journal, with a lovely image!
    Thanks for joining our challenge at Stamptacular Sunday, hope to see you soon next time to join our challenge!
    Greetings Elise

    SvarSlett
  2. Noe såå herlig, nyydelig fargelagt og herlig motiv!!;)1000-takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  3. Such a lovely coloring book! I adore the way you colored onto the kraft colored cover, and all the flowers are just beautiful. Thank you for joining us at the Stamptacular Sunday Challenge!

    SvarSlett
  4. What a gorgeous book. I love the image and how you colored her.. Thanks for joining us at Stamptacular Sundays! xxx Ann Marie

    SvarSlett
  5. Beautiful, thanks for sharing your fab creation with us at CRAFT, x carol

    SvarSlett
  6. Wow! beautiful colouring on Kraft...what a super gift.
    thanks for joining us over at Miss Muffet Challenges ... Hugs xx

    SvarSlett
  7. Over the top fantastic! Love your creativity and your coloring is fabulous. Thanks for joining us at Little Miss Muffet.

    Shelby

    SvarSlett
  8. WOW vilken underbart vacker bok! Supersnyggt målad!
    Tack för att du deltar i vår utmaning hos Anything Goes!
    Kram Annette

    SvarSlett
  9. Åhhh så nydelig bok, Line!
    Nyydeilig fargelagt og en flott gave å få!
    Takk for at du deltar hos Bildmålarna,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  10. Dette var nydelig! Lekker fargelegging og herlige motiver! Klem

    SvarSlett
  11. Jeg er på inspirasjonstur i bloggen din, Line, og jammen finner jeg masse fint her :-) Og denne boken var jo virkelig lekker!!! ;-) Og det var jo JEG som var så heldig å få denne! Tusen tusen tusen hjertelig takk, en gang til :-)
    Tusen takk for all inspirasjon som du gir meg, vennen! Jeg er veldig glad i deg og jeg gleder meg til vi sees - og det er jo ikke så lenge til :-) Yuhuuu!!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå søte snille gode du Mette. <3 Tusen takk for gode ord. Jeg er veldig glad i deg også, og gleder meg masse til vi sees ja. :-) Klem

      Slett