torsdag 4. oktober 2012

Hjerteskilt - A heart sign

Da var vi kommet til del  i Anonyme Timeglass og oppgaven denne gangen er slik:


Del 2: Fri Oppgave

Lag det du vil

Så til denne oppgaven her jeg laget et skilt til meg selv som skal henge på jobben.

I made a sign for my self to hang at work.



Paper: DP from Kort & Godt - Beata Cream
Embellishment: lace, charm, butterflies, ribbons, flowers from Prima and WOC, chipboard letters, lacebutterfly from WOC
Other: white acrylic paint, cheesecloth, stickles and Perfect Pearls

Jeg deltar hos/I'm entering in:

Anonyme Scrappere: Anonyme Timeglass del 2
Cute Card Thursday: #237: Lotsa ribbon

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen noen spor.

Klem



6 kommentarer:

  1. Så flott et skilt med flotte sommerfugler:)

    SvarSlett
  2. Lekkert skilt! Nydelige farger og pyntet.
    Dette var super inspirasjon :-) Fikk jeg også lyst til å lage, både til meg selv (til å ha på jobb) og til rommene til jentene mine :-)

    SvarSlett
  3. Dette skiltet er bare fantastisk nydelig! Herlige farger og nydelig pyntet:)

    Tusen takk for ditt bidrag til Papirdokkene

    Anne ♥

    SvarSlett
  4. Åååh, for et lekkert skilt :)
    Duse nydelige farger :)

    Takk for at du deltar hos papirdokkene
    Klem fra Linn <3

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert med masse herlig pynt :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  6. such a beautiful creation!
    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Debxx

    SvarSlett