lørdag 6. september 2014

A wedding card - Bryllupskort

 Idag har jeg vært i kirken og sett et vennepar gifte seg. 

Det var en utrolig vakker vielse.

Når brudgommen reiser seg og synger
"Den finaste eg veit"
 i det bruden blir fulgt inn av sine brødre,
da er de fleste solgt. Ialle fall jeg.



Og rett før ringutveksling så reiser begge to seg og 
synger "Speilbilde" til hverandre,da var det gjort.


Til kortet jeg lagde, valgte jeg å følge en skisse

Den er fra Sketchy Colors


Disse nydelige papirene er fra Pion Design



Paper:  White paperbag. 
DP Pion Design - Flower Frames 
Text: NSS 
Embellishment: Flowers from NSS & pearls.
Other: Spellbinder dies, edges are distressed with Pumice Stone, 
all panels are sewn by hand.


Jeg deltar hos/I'm entering in:

Sketchy Colors: #223 Sketch

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor. 





3 kommentarer:

  1. Dette var et nydelig kort og til en flott anledning også, da! Veldig fin tolkning av skissen vår. Takk for at du deltok i utfordringen hos Sketchy Colors!

    SvarSlett