lørdag 21. februar 2015

♥ Til min Prinsesse ♥

I dag vil jeg hylle min lille Prinsesse som blir 6 år imorgen.





Nora har alltid vært en "gammel sjel" i liten kropp, så derfor valgte jeg denne type kort.



Et pose/tag kort.



Og på motivet har jeg brukt teknikken Brushstroke.



Nydelige roser må med.



Og så klart; rosa til en prinsesse



Tag'en



Disse hjertene er så nydelige.



Teksten var lett å velge.


Papir:  Hvit papirpose
DP - Maja Design - Vintage Autumn Basics
Motiv: Stempelglede
Tekst: Kort & Godt og Stempelglede
Pynt: Osteklut, blomster fra WOC, charms og bånd.
Annet: Sommerfuglpunch fra Martha Stewart, 
motivet er malt med teknikken bruhstroke. 
Jeg har brukt distress re ink. 

Jeg deltar hos/I'm entering in:

Ett Trykk: Jubileumsutfordring #8 - Brushstroke
Nordsalten Hobbyklubb: #111 - Barn vil også ha kort

Redigert for å legge til:
Kortet mitt ble blant Topp 4 hos Sketchy Colors. Tusen takk.
Ble trukket ut som vinner av 6 års pakken hos Ett Trykk. Tusen takk.

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor.

Klem Line 

5 kommentarer:

  1. Så nydelig Line <3 Hun kommer til å bli kjempe glad for gaveposen :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med hende. :-) Flot gavepose.

    SvarSlett
  3. Leker gavepose.
    Gratulerer med prinsessa i morgen..
    "Prinsessa mi" hadde bursdag den 18.
    19 år... Vannvittig...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Nydelig gavepose!Lekre detaljer og ark!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne gangen og lykke til!
    Smil fra Kari :)

    SvarSlett
  5. Nydelig romantisk i ekte prinsesse farger :-)Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett