torsdag 3. mars 2016

♥ Konfirmasjon ♥ DT bidrag hos KaBoks

Hei alle sammen. 
Det er virkelig fullt opp med Konfirmasjonsforberedelser her om dagen og bestillingene hagler inn. Og denne gangen er det igjen et jentekort jeg har å vise frem.
konfirmantrosa3
Sarte, duse rosa farger er jo midt i blinken til dette.
konfirmantrosa1
Og så gir det absolutt vår følelse med disse deilige fargene.
konfirmantrosa
Og roser er jo den nydeligste blomsten.
konfirmantrosa2
Denne gangen lagde jeg omvendt skygge på teksten, så skyggen er hvit og teksten er mørk. Synes det ble en kjempe stilig effekt.
Diesen jeg har brukt finner du her.
KBKS-DIE-07
Vi har også 8 flotte nyheter i nettbutikken nå.
Så da vil jeg bare ønske dere alle en riktig så god helg når den tid kommer, og håper du får tid til å kose deg med hobbyen din. Selv skal jeg på treff hele helgen. ;-)
Klem Line

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot som altid LIne, og en herlæig farve, du har brugt. Og en fed effekt med at vende farverne på dien og baggrunden, det ser rigtig fedt ud.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett