tirsdag 31. oktober 2017

❤ Elsker Kaffe ❤

Jeg elsker høsten og alle dens farger.

Og en annen ting er jo at på høsten 
så begynner alle treffene igjen.

Og selvfølgelig var jeg på et treff i september. 
Lysten til å scrappe var der og tonnevis av inspirasjon...

Men jeg presterte kun å lage 1,5 kort.
Dagen etter jeg kom hjem så løsnet det for fullt,
og jeg laget så mye som 6 kort. 

Et av de får du se her:




Et litt høstlig kort til en kaffeelsker.

Motivet fra Krista Smith er fargelagt med prismacolor.



Paper: Brown bazzil and kraft
DP: Papirdesign - Kaffepause - Kaffelatte og Kaffepause
Stamp: Saturated Canary
Text: Papirdesign - PD 16188 Kaffe
Other: chipboard leaf from SnipArt, flowers and dots from Papirdesign. 
The leaf is sprayed with dylusionspray. 
The stamp is colored with prismacolor.

Jeg deltar hos / I'm entering in:

Papirdesign: Oktoberutfordring - Bingo (sirkler, stempel, chipboard)

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen noen spor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar