torsdag 30. november 2017

❤ Adventskalender ❤

Jammen så er det straks helg, og i morgen er
det 1. Desember.


Jeg er veldig glad i julen og alt som hører med den.
Derfor valgte jeg å lage en adventskalender til mannen min.



 


Mal til denne kalenderen finner du her, og den er laget av dyktige Maya.



Jeg måtte jo bruke den fine granbar kransen fra Papirdesign.


Nissen har fått litt morsomme effekter, fremfor bare å bli fargelagt.


Inni kalenderen er det 24 små esker med lokk.


En fin kalender til gjenbruk, år etter år.


Og i år er den fylt med sjokolade. Inni hvert lokk er det en koselig tekst.


På baksiden er det en lomme med en tag. 
Plass til en personlig hilsen på baksiden av tag'en.




Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god helg,
klem fra Line

Jeg deltar hos:





Tekst: Papirdesign - Kommer Nissefar, Nordpolen og Hashtags Jul. Norsk Stempelblad - B04
Motiv: Papirdesign - Snømann
Papir: Bazzil - Hvit og Admiral.  Papirdesign - Gledelig Jul - Kristorn og Vinter & snø
Verktøy: Dies - Papirdesign - Julekule (teksten) og Granbarkrans
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Pumice Stone
På snømannen har jeg brukt glimmer snow-pen (kroppen), stickles rød (skjerfet) og heavy body gel som er farget med dylusion spray - squeezed orange (nesa). 

1 kommentar: