fredag 24. november 2017

❤ God Jul ❤

Oi, da var vi jammen kommet til fredagog helgen banker på døren.

Men aller først vil jeg vise dere erjulekort jeg har kost meg veldig med å lage.

Jeg var så heldig å få noen godbiter fra Papirdesigni gave av mannen min, og da var jeg ikkesen med å ta de i bruk.




Et litt enkelt pyntet julekort, 
for jeg ønsket at den gode nissen skulle være i fokus.

Denne godingen er fargelagt med Distress Ink.

Det er to tekstfelt i dette kortet, det første ligger bak nissen.

Det andre er inne i kortet. Disse tekstene fra Papirdesign er så koselige.



Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god helg,
klem fra Line

Jeg deltar hos:





Tekst: Papirdesign - Det du håper på.
Motiv: Papirdesign - Nisse med lykt
Papir: Bazzil - Hvit og Admiral.  Papirdesign - Gledelig Jul - Kristorn og Vinter & snø
Verktøy: Dies - Papirdesign - Julekule (teksten) og Granbarkrans
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Pumice Stone
Medium: Distress Ink
Farger:  Tattered rosevintage photo og aged mahogany (ansikt), Faded Jeans, Black sootsqueezed lemonade og scattered straw.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott julekort! Kjekking, han der nissen altså :)
    Takk for din deltakelse hos Papirdesign.
    DT- Renate

    SvarSlett