onsdag 24. januar 2018

❤ Tagkalender - Tutorial hos Scrappiness ❤

Heisann, da var vi kommet til onsdag, 
og jeg har en liten tutorial å vise frem hos Scrappiness.

Og siden jeg har en forkjærlighet for tags og kalendere,
så ville jeg kombinere disse to.

 

Dette er forøvrig en kalender til meg selv, som skal henge på scrappeveska. 



Hver tag har en mnd på hver side.


Og minitag'er med en koselig tekst.


Og en liten ukesoversikt som gjemmes bak mønsterarket med månedsoversikten.


Og disse vakre papirene fra Graphic45 er jo bare så dekorative.

Papir: Tags og mønsterark fra Graphic 45
Pynt: bånd.
VerktøySkjærebrett og hjørnepunch.
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Black Soot


Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage en lignende tagkalender du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar